Saturday, April 3, 2010


Farra Hazwani Mansor

Aku kenal dia masa tahun 1997, di sekolah kebangsaan Sungai Udang. Dia pelajar baru dan aku merupakan orang pertama yang menegurnya. Rumah kami juga tidak jauh, semenjak dari hari pertama kami berjumpa , kami semakin rapat dan rapat sehingga ke hari ini. Dia merupakan seorang kawan yang sangat baik, banyak simpan rahsia aku, dan penyayang. HAHA. Kami buat jahat bersama-sama. Buat baik juga bersama-sama, tapi baik kah kami ? hahaha!

Last perkara jahat yang kami buat bersama pada raya lepas, haha ! raya kedua, farra panjat tingkap curi-curi keluar rumah sebab nak pegi clubbing dengan aku. nasib baik tak tergolek. Dahlah kami pegi club pakai selipar, aku plak boleh tergelincir jatuh kat carpark. HAHA! tu la, sape suruh buat jahat lagi.

Erm, aku sangat bersyukur dikurniakan seorang teman yang baik seperti dia. Dan aku sangat berharap yang perhubungan kami akan berkekalan sampai bila-bila.


Babe , I love you so much ! Thanks for everything.

No comments:

Post a Comment