Wednesday, December 1, 2010

HIYARGHHHH~

Good Morning , Malaysia. Happy New Day , World ! :)

Thanks god for wake me up again, for bring me life again this morning, Alhamdulillah.

Seperti biasa *SENYUMMMMMMM*
Bangun pagi kena senyummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm :)
Dan buat sedikit dance, semangat semangat!
Erkk, Laparlah. Bangun, terus kemas rumah.
Dengan perut yang memutarkan lagu Iron Maiden. Eheee.

*Termenung
Lepas ni aku dah jarang-jarang update blog ni.
Hurm, Maybe bila betul-betul ada masa terluang baru dapat update.
Sebab lappy rosak dan aku tak bawa ke KL.
Ni pun pakai lappy adik untuk update.

Perkara yang paling aku suka ialah, jarang melepak lagi dilaman sosial.
Dan lebih kepada realiti kehidupan.
Aku lebih suka itu.

Eh. Aku tak dapat percaya ni, Sudah lebih dari 24 jam aku tidak stalk laman facebook lelaki itu. Wahaaa. Hebat wehh. Ini perkara baik. Supaya rasa cemburu itu dapat dihindarkan. Aku sedang berusaha mengontrol perasaan. Dan aku rasa, Its Work :)

Kehidupan hari ini dan masa akan datang akan lebih baik hendaknya.
InsyaAllah.

Have a great day, Guysssssssssss !
LOVE & PEACE !

Mood : Uncle Kraker - SMILE

No comments:

Post a Comment