Friday, February 25, 2011

Kembali

Hey , Hello Dunia

SMILE...

Apa khabar ? Ada baikkah ?

( Tarik nafas)

Yeahh..Yeah... Dah lama tak update blog dan facebook saya. Dan kelihatannya, banyak perubahan yang telah dilakukan ke atas kedua-dua laman social ini.

Hmm, lebih kurang dua bulan lebih menyepi

Ada yang tertanya-tanya kemana hilangnya Yaya???

Baiklah, saya masih wujud. Masih lagi berada di muka bumi ni.

Cuma...

Dua bulan yang lepas saya lebih banyak bermimpi.

Saya berada di dunia fantasi, yang saya ciptakan sendiri.

Dan. Suatu hari sebelum sedar ke dunia nyata, saya telah bermimpi buruk.

Ya, Amat buruk sekali.

Saya sendiri tak mampu menggambarkan dasyatnya mimpi itu.

Sehingga saya tersentak, dan kembali ke dunia sedar.

Pencarian di alam mimpi kini terhenti.

Walaupun, ianya Cuma fantasi , pengalamannya begitu memberi impak besar di dalam hidup saya

Merubah segala-galanya yang tidak saya sedar sebelum ini

Dan

Dan

Dan...

Saya sangat berterima kasih kepada Allah

Kerana telah memberi peluang kepada saya untuk berada di alam fantasi mimpi tersebut

Dan memberi peluang untuk gagal kepada saya

Dimana, ianya sangat – sangat memberikan kesan dan kesedaran kepada saya didalam banyak perkara.

Saya rasa, tanpa peluang mimpi buruk itu, saya akan terus bermain-main dan khayal di dalam dunia fantasi tersebut.

Kejatuhan saya

Kegagalan saya

Kunci kekuatan kehidupan saya di bumi Allah yang hanya dipinjamkan kepada kita ini.

Hari ini, saya sedar

Sepanjang 24 tahun kehidupan ini

Saya banyak menghabiskan banyak masa di alam mimpi

Di alam olok-olok

Namun begitu, saya memanjatkan syukur kepada Pencipta kita , Allah SWT

Kerana telah mengembalikan saya kedunia nyata

Tak mampu lagi saya mengatakan apa-apa , Cuma syukur yang tidak terhingga ke hadrat Ilahi .

ALHAMDULILLAH....

No comments:

Post a Comment